Another box of Hotcorn

marți, 25 decembrie 2007

Bun venit

Bine ati venit in mica mea zona de "relaxare". Cum nu am acces la discutii private cu stimabilii nostrii lideri, cu divele si "divii" nostri contemporani (vezi Alina Plugaru, Oana Zavoranu, Traistariu, etc - neexistand o legatura intre acestia in afara de faptul ca ne invadeaza zilnic televizoarele), cu toti cei care ma enerveaza si carora nu le pot impartasi gandurile mele de bine, voi incerca in acest blog sa-mi fac publice opiniile. Singura regula pe care o voi aplica este una simpla: fiti civilizati. Daca aveti o parere diferita de a mea sunteti liberi sa o exprimati intr-un mod civilizat in commenturile pe care le puteti face sub protectia anonimatului. In rest, va urez minte mai multa decat a mea si puterea de a pleca din tara asta. Happy reading.

Later edit: commenturile au fost disabled din cauza unor mitocani care nu se pot exprima decat prin injuraturi.

Un comentariu:

Anonim spunea...

foarte interesant :)) si foarte inteligent scris ;) astept noutati :P