Another box of Hotcorn

joi, 27 decembrie 2007

Din ciclul "Tara arde si baba se piaptana"

Mi-am propus sa abordez in acest post un subiect mai putin important pentru interesul public decat starea deplorabila a tarii in care traim si anume vietile fabuloase ale "vedetelor" contemporane. Am folosit ghilimele pentru ca eu am o anumita antipatie pentru metodele prin care anumiti oameni capata statutul de vedeta.
Primul vizat este latifundiarul George Becali. Cu ceva timp in urma acesta anunta ca doreste sa isi lanseze o linie vestimentara destinata barbatilor. Decizia nu ar surprinde (avand in vedere ca orice persoana cu putere financiara doreste sa isi extinda averea prin diferite mijloace) daca nu am stii cine este Gigi Becali. Mie personal mi-ar fi rusine sa fiu intrebat ce firma e camasa pe care o port si sa raspund "Gigi Becali". Dar avand in vedere ca multi dintre conationalii nostri nu au auzit de firme cu renume international in domeniul modei, ei vor fi mandri sa isi incadreze vestimentatia in brandul Becali. In cativa ani vom vedea muncitori pe santiere imbracati cu sacouri "Gigi Becali", adidasi "Abibas" si camasi "Versache", pe care apropo, le puteti cumpara de la vanzatorii care isi fac veacul langa calea ferata de la intrarea in Pipera. Recent, am dat peste un articol din care am aflat ca lui Becali i-a fost propus sa fie emblema unei lotiuni de ras.
Trec la o zeita cu vocea de miere, Oana Zavoranu si aflu ca de curand si-a lansat o papusa care cica ii seamana leit, pana si la tatuaje. Prima intrebare pertinenta ar fi : ce fel de parinte ar cumpara fetitei ei/lui o papusa tatuata, creata dupa o cantareata afona implicata in nenumarate scandaluri? Ma rog, in afara de Pepe (nu stiu daca cei doi au copii/planuiesc sa faca copii si nu ma intereseaza). Esenta e ca Oana are un simt comercial foarte slab dezvoltat si preconizez ca papusa ei nu va ramane decat un mijloc de a indeparta praful de pe rafturile magazinelor.
Sacul cu stiri/scandaluri mondene este inca plin si o sa revin regulat la el sa vad ce tampenii (care prind la public, inclusiv la mine, desi stiu ca nu e deloc moral) mai gasesc sa postez.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Mai nou, Oana Zavoranu a declarat ca isi va deschide o casa de productie unde va produce prima ei telenovela, impreuna cu Pepe. Si normal ca a si subliniat ca a costat-o 2 milioane de euro :))