Another box of Hotcorn

duminică, 30 decembrie 2007

Incident aviatic pe Otopeni

O cursă charter Tarom care se pregătea să decoleze a lovit o maşină a unui serviciu din aeroport, care se afla pe pistă. În urma impactului, aeronava a fost grav avariată. La bordul avionului se aflau 117 pasageri şi 6 membri ai echipajului. Nimeni nu a fost rănit, însă autovehiculul a fost distrus în totalitate. Sursa: Antena3.
Am urmarit si eu declaratiile din cadrul conferint
ei de presa de la ora 17 si singura concluzie pe care am tras-o este ca nu ne-au spus nimic. Nu se stie cine e vinovat, nu se stie ce cauta masina pe pista, nu se stie mai nimic pana cand nu se finalizeaza ancheta. Mi se pare de bun simt sa aiba loc o conferinta de presa imediat dupa accident, dar una care sa fie tinuta doar de dragul de a zice "Nu putem da declaratii cu privire la acest subiect" este complet inutila. Asadar, astept sa vad deciziile comisiei de ancheta ca sa revin cu detalii despre acest subiect.

3 comentarii:

Anonim spunea...

Parerea mea e ca de vina este neglijenta celor de la firma care are obligatia de a intretine curatenia in aeroport. O simpla greseala din neatentie poate cauza un incident de proportii mari.

Arthur spunea...

Mai întâi un cal... acum o mașină =)) Bine măcar că nu a fost rănit nimeni... pfff țară bananieră.

Gruia spunea...

A fost din cauza cetii, toata aviatiat a avut de suferit, noroc ca nu s-au mai inregistrat alte accidente. Bine, ca din cauza cetii nu au mai putut ateriza aia de la Prodigy si m-am dus la Sibiu degeaba, dar asta e alta chestie.