Another box of Hotcorn

miercuri, 6 februarie 2008

Reclame tâmpite

După ce că pe unele posturi, durata publicităţii o depăşeşte pe cea a filmului pe care îl întrerup, reclamele par concepute de nişte lobotomizaţi supăraţi pe retinele telespectatorilor. Nu pot decât să mă crucesc când văd asemenea inepţii care cică au scopul de a ne convinge să cumpărăm produsul prezentat. Partea cea mai tristă e că posturile TV par înţelese în privinţa momentului difuzării publicităţii şi spre exasperarea noastră, oricât am încerca să fugim de reclame, tot în ghearele lor ajungem. Noroc cu HBO şi cu TVR-urile mai rar că altfel înnebuneam în faţa televizorului. Mă gândeam să pun în discuţie câteva dintre abominaţiile mele preferate. Încep cu deja arhi-cunoscuta serie de reclame la pensiile private. Recunosc că nici măcar banca nu o mai reţin, dar mi-a rămas întipărită în minte o tipă tânără care intră într-un magazin şi când ajunge acasă ni se dezvăluie că şi-a cumpărat un cadru... Sau aceeaşi tipă se bucură nespus când îşi vede proteza dentară pe care o va purta la a 17a tinereţe. Cine concepe aceste clipuri? Sunt singurul care le consideră o pierdere de timp, timp în care puteam urmări un film? O altă petardă de reclamă e cea la un vin, pe care nu l-am reţinut (de ce nu mă mir), fiind marcat din nou de penibilul creaţiei "artistice". Ni se prezintă o sufragerie jegoasă, un fotoliu la fel de jegos pe care dormitează un şacalot de femeie, îmbracată în ton cu încăperea. După care vine un ameţit cu părul atât de nepieptănat încât părea conectat la 220 V, cu cămaşa jerpelită şi murdară, care începe să zdruncine obiectele din odaie. Balena se trezeşte şi speriată de "cutremur" ce face? Ce ar face orice om normal: se aruncă de la balcon. Bărbatul ia victorios vinul pe care îl păzea tanti Cerber, iar sloganul este: mai bine ia 2. De fapt, mai bine se aruncau amândoi de la etajul 7 înainte de reclamă şi mă scuteau de 60 de secunde irosite. Cireaşa de pe tort este după părerea mea, ultima reclamă la Sprite. O fi amuzantă prima oara când o vezi dar după aceea, când îl aud pe zevzecul ălă cum cântă "bing bang, bing bang" îmi vine să-i trag un bang între picioare să tacă din gură. Ştiu că mai sunt foarte multe astfel de exemple, dar nu vreau să scriu un roman pe tema asta.

Niciun comentariu: