Another box of Hotcorn

luni, 18 februarie 2008

Simona Sensual rilăudid

Da! Şi pentru toţii românii adoratori ai superbei, sexoasei, divinei Simona Sensual, vine o ştire proaspătă din cel mai nambăr uan ziar al ţării, inegalabilul tabloid Libertatea, fără număr, fără număr! Cuvintele ar trebui citite cu un ton "maneliscian", demn de minunata ţară în care trăim. Hai să trec la făcut mişto că deja mă dor ciocanul, nicovala şi scăriţa doar gândindu-mă la vocile mieroase ale maneliştilor. Se face că Răzvan şi Dani, clovnii care cică făceau circ la Naţional TV, şi-au adus glumele de 2 lei cincizeci şi aluziile porcoase la Antena1. Îmi cer scuze faţă de fanii celor 2 babuini (fani care nu-s puţini), însă moderatorii respectivi mi-au fost antipatici din secunda în care i-am văzut. Dar fiind minoritar în această privinţă, mă consider pe mine însumi defect şi nu pe cei care le urmăresc emisiunile. Aşadar, la Antena1, la "Neaţa cu Răzvan şi Dani" s-a prezentat donşoara Simonica Sexual, care a fost asaltată imediat de realizatorii puşi acolo pe post de pitbuli mediatici. Nu am văzut emisiunea respectivă, însă am văzut secvenţe înregistrate din alte emisiuni, unde Răzvan şi Dani pur şi simplu distrug imaginea invitaţilor, la un moment dat reţin că unul dintre ei a numit-o proastă pe o invitată. Aşa ceva nu se face, dar deh, popor vulgar, emisiuni vulgare. Din fericire, nu o am la inimă nici pe Simona Sensual, aşa că a fost distractiv să aud cum au torturat-o pe biata blondă. Cică au pus-o să arunce cu chiftele în poza lui Cioacă! Parcă o văd pe "bomba sexy" cum apucă ea sferele de carne şi le frământă cu pasiune cum numai ea ştie, ca apoi să le azvârle cu poftă asupra bărbatului viselor ei. Orgasmică imagine... Să trecem la partea care îi interesează pe cititorii masculi "hipertestosteronizaţi" ai Libertăţii. Rochia plăpândei blonde a alunecat de pe corpu-i voluptuos, dezgolindu-i un sân (n-am scris în altă limbă, am scris pentru poporul cu o fărâmă de erudiţie). Acum să formulez pentru masa vulgară a concetăţenilor: "i-o căzut hainili dă pă ea şi i s-o văzut ţâţa. ăhăhăhă". Da... Foarte tari Răzvan şi Dani. Cum ar zice Cioroianu arătând degetul mare în semn de OK: Good point, good point!

Niciun comentariu: