Another box of Hotcorn

marți, 19 februarie 2008

Răzvan şi Dani

Hai că am fost prea serios în ultimele articole şi totuşi trebuie să existe şi o doză de divertisment, că altfel n-am rezista în lumea asta. Vorbeam chiar ieri despre foarte amuzanţii Răzvan şi Dani care şi-au făcut bagajele şi au plecat de la Naţional TV, aterizând gata de acţiune la Antena 1. Şi au zis ei că pentru a face audienţă la poporul "care este" român le trebuie nişte silicoane, vreo două, să afişeze pe post. Aşa aflăm din Libertatea că au organizat un fel de concurs pentru postul de "fată inteligentă, dar cu ţâţe" (prima parte a descrierii am presupus-o eu, având în vedere că emisiunea celor 2 este una care necesită o anumită cultură). Câştigătoare a ieşit o anume Andreea Mantea, nume pe care nu sunt surpins că-l aud prima oară. Cititorii abonaţi la Libertatea probabil că o cunosc ca fiind nu-ştiu-ce mare şmecherie la pagina 5. Aşadar, Răzvan şi Dani se pregătesc de ofensiva inteligenţei asupra cohortelor needucate, întărindu-şi rândurile cu o pereche proaspătă de glande mamare. La mai multe, băieţi, că vă stă bine!
P.S: Nu ştiu dacă are sau nu silicoane, dar când spun silicoane nu mă refer strict la implanturi ci la genul de persoană cu care sunt asociate.


Sursa: video.boing.ro

Niciun comentariu: