Another box of Hotcorn

joi, 24 ianuarie 2008

Cetateni, votati mascota

In februarie, bucurestenii vor alege de pe siteul Primariei Capitalei mascota care sa le reprezinte orasul. Dupa modelul capitalelor europene, Bucurestiul va avea un simbol care sa-l reprezinte. Leul, gargarita, acvila, fluturele sau porumbelul alb sunt o parte din simbolurile pe care Primaria Capitalei le propune drept mascota. Sursa: hotnews
Prima mea reactie: wow, primaria are site; Bucurestiul este un oras-crater iar primaria are site; foarte tare. Ce mascota as dori eu sa aiba metropola in care traiesc? Ma gandesc ca un papagal ar fi bun, sau domnul "primar" Videanu, ca exista asemanari intre cei 2 (sunt amandoi fiinte vertebrate, evident). Gandacul de bucatarie ar fi alta varianta, sau poate un "rrrrrom" cutitar jefuind un cetatean care tocmai si-a luat salariul dupa o luna de munca cinstita. Asta din urma zic ca merita sa fie emblema orasului. Ce leu, ce acvila? Nu merita haznaua asta citadina asemenea simboluri care impun respect. Ah, un cersetor si un spalator de parbrize mai merita luati in considerare.
Mi-au placut niste propuneri ale cititorilor, care nu cred ca se vor supara daca le postez si eu aici:

-un jeep mare. cel mai mare. si sa fie alb;
-
Eu propun fatza lui N Gutza, pt ca are cei mai multi fani la Buc;
-Eu cred ca o bordura noua ar fi cea mai buna mascota;
-
Doua propuneri:
1. ... a calului
2. sa fie impaiati primarul general si primarii de sector...
-
eu l-as propune pe dorel ... mai concret 20 de indivizi din care 1 schimba bordura si 19 se uita la el in timp ce de o parte si de alta coada de masini se intinde pe 5 km ... cred ca e cea mai reprezentativa imagine a bucurestiului
-
Mai e un animal simpatic foc, inofensiv, blanos si dragalas: lenesul.

Niciun comentariu: