Another box of Hotcorn

joi, 24 ianuarie 2008

CNA

Fiti atenti ce au descoperit geniile de la CNA: copii mananca si beau ce vad la televizor. Prima oara cand am citit m-am intrebat cum pot copiii sa bea si sa manance manele si tipe pe jumatate dezbracate, insa am descoperit ca este vorba despre reclamele prezentate in orele de maxima audienta. CNA-ul a facut si un studiu pe tema asta intitulat "Impactul publicitatii asupra parintilor si copiilor"; cred ca se plictisesc rau de tot baietii astia. Nu mai au pe cine sa amendeze? Inutilitatea studiului nu sta neaparat in ideea sa, ci in modul de abordare si de intocmire. In principiu, ni se spune nimic, informatiile fiind atat de evidente incat ma intreb in ce pestera au trait pana acum oamenii astia. Potrivit studiului, 68% dintre copii urmaresc reclame la televizor, cei mai interesati fiind cei mici, scepticismul fata de mesajul publicitar crescand odata cu varsta. Cercetarea arata ca, in general, copiii retin usor produsele la care se face publicitate, insa nu recunosc la fel de usor si firmele producatoare. Sursa: hotnews. Va vine sa credeti? Scepticismul creste odata cu varsta! Incredibil oameni buni! Revelator! Copiii retin mai usor produsele decat firmele! Senzational. Dan Diaconescu ti-ai gasit subiect. De asemenea aflam ca majoritatea populatiei priveste reclamele ca fiind plictisitoare si enervante. Surprinzatoare descoperire! Si cea mai tare concluzie: parintii le fac poftele copiilor si ne indreptam spre obezitate. Cat de pueril sa fii ca sa spui asa ceva? Oamenii de la CNA cred ca nu au mintea mai rasarita decat a unuia dintre copilasii de a caror grija mor. Spre obezitate te indrepti daca esti nesimtit si bagi in tine ca porcul, fara sa faci sport. Atunci devii obez. Nu ca iti cumpara mami si tati un kinder sau o magura pentru ca ai vazut tu la televizor o reclama colorata. Cat de tare s-or screme ca sa faca asemenea studii, asemenea dezvaluiri neconcepute? Incredibil... adevarate genii nerecunoscute... Bravo!

Niciun comentariu: