Another box of Hotcorn

marți, 22 ianuarie 2008

Nu mai pot cu Elodia

Oameni buni, cine naiba e Elodia? Scandal de asemenea anvergura nu am mai vazut de la "accidentul" printesei Diana, odihneasca-se in pace. Cine moare de grija Elodiei? Se pare ca noi, in marea noastra majoritate, pentru ca altfel nu-mi explic asfixierea mediatica facuta pe seama disparitiei avocatei. Am cosmaruri cu Elodia, imi bantuie visele. Mai potoliti-va ma cu otv-ismul asta penibil, parca am fi popor de handicapati, pe bune.
Ma jucam conquiztador si imi distragea constant atentia un enervant banner Pro TV (jocul a fost cumparat de Sarbu din pacate) in care aparea un citat ironic-pueril-handicapat din Cioaca: "Daca nu ma aresteaza, luni vin la videochat". De parca nu mai puteam eu trai fara sa-mi reveleze politistul Cioaca povestea vietii lui patetice pe videochatul postului Pro Manea. Asta se intampla ieri. Astazi mesajul era cam asa: "Videochat anulat. Cioaca face ciocu' mic de frica judecatorilor." Adica au facut rahatul terci astia de la Pro TV. Oricum stiau foarte bine ca nu va fi niciun videochat intrucat politistul Cioaca nu cred a deschis un calculator in toata existenta sa. Voi l-ati vazut pe jenantul asta cum arata? Cred ca si un papagal, specie cu care pare inrudit, il poate bate la sah cu aripile la spate... Dar vorbesc tampenii. Cioaca pare genul de om care cand aude sport zice fotbal, deci nu pot sa am pretentia sa fi auzit vreodata de jocul mintii. Ma irita atat de mult prostia si mai ales promovarea ei... In loc sa dea si ei o piesa de Caragiale, un documentar, un strop de cultura, ei prefera sa ne prosteasca zi de zi cu aceleasi manele nenorocite, cu aceleasi scandaluri patetice. Culmea e ca prostii se uita, ca deh, Pro Manea e cel mai tare...
Ah, daca tot ziceam de Elodia. Cica au gasit-o oamenii lu Lazarus. Era in padure sub o craca ii sugea p**a lu Cioaca.

Niciun comentariu: