Another box of Hotcorn

sâmbătă, 5 ianuarie 2008

Confesiuni

Daca nu mi-am facut inca destul de clara antipatia pentru acest om, acest asa-zis primar, voi inlatura orice urma de indoiala acum. Din momentul in care a fost numit in functie si pana astazi, domnul Videanu nu a facut decat sa vorbeasca. A vorbit despre parcari subterane, a vorbit despre usurarea traficului, a vorbit despre lucruri foarte frumoase la care visam cu totii. Din pacate pentru Domnia sa, lumea nu e cladita pe vorbe, ci pe fapte. Pot nega cat doresc si dumnealui, si simpatizantii sai, dar un lucru este clar: aceasta persoana nu are ce cauta intr-o functie publica si mai ales nu poate fi numit primar general al capitalei.
Dupa scandalul furtului de curent (care ar fi trebuit sa fie stire de prima pagina daca presa nu era obsedata de cazul Orban), a urmat ultima sa izbanda: o declaratie mincinoasa in care afirma ca pe timpul ninsorii, el se afla in Bucuresti, gestionand deszapezirea. Ulterior primarul s-a incurcat in afirmatii, mica sa inflorire iesind la iveala inevitabil. Fiind PD-ist, nu este dat afara de presedintele jucator si calca in continuare pe nervii nostri.
Cineva mi-a sugerat sa plec din tara daca nu-mi convine aici. Trecand peste cretinismul acestei afirmatii (daca as avea posibilitatea as pleca inteligentule), am realizat ca am ajuns sa fiu indemnat sa parasesc locul in care m-am nascut, care desi se afla in paragina totala, este patria mea. Dar de ce sa plec eu? Sa plece Videanu, sa plece pupincuristii, sa plece spagasinii, sa plece cei care distrug tara asta. O sa raman aici si voi incerca sa fiu un ghimpe din ce in ce mai mare in coasta celor din cauza carora eu si multi altii injuram Romania in fiecare zi. Sa plece melancolicii care inca lauda si plang dupa regimul comunist, sa plece "desteptii" care nu pricep nimic din democratie si nu au auzit de dreptul la opinie, sa plece "geniile" care nu-s in stare sa poarte un dialog in contradictoriu si recurg la injuraturi; daca nu din tara, macar de pe blogul meu... Usor usor poate va scot si din tara asta care nu apartine celor ce o conduc; apartine mie si fiecarui cetatean care regreta momentul in care a pus stampila aceea blestemata pe buletinul de vot.

Un comentariu:

Arthur spunea...

Treaba cu punerea ștampilei pe buletinul de vot nu cred că a influențat prea mult fluxul evenimentelor. De la așa zisa Revoluție și până acum, s-a votat răul cel mai mic. Părerea mea că schimbări nu se pot realiza peste noapte pentru că nu există puterea economică necesară finanțării unor proiecte de mare anvergură în toate domeniile. Asemenea îmbunătățiri se pot realiza pe o perioadă de mai mulți ani, dar de fiecare dată când se schimbă administrația se dă shift+delete la folderul cu proiecte în derulare și se fac altele noi (alte comisioane bineînțeles). Astfel, nu are cum să fie finalizat nimic. Asemenea probleme există și în SUA, dar măcar acolo există baza financiară, astfel putându-se realiza proiecte individuale sau colective la scară mai mică (chiar și la nivel privat).