Another box of Hotcorn

joi, 17 ianuarie 2008

Doua observatii pe ziua de azi

Azi cred ca m-am trezit cam devreme pentru gusturile mele (10:00) si probabil din cauza asta am fost cam ametit toata ziua. Cel mai mult am avut de suferit din cauza faptului ca mi-am uitat castile acasa si a trebuit sa merg peste tot cu urechile "descoperite". Nu a fost asa de rau sa aud sunetul faunei bucurestene pana cand am intrat la metrou. Aici, 2 "jmecheri" cu bandane imprimate cu frunza de marijuana vorbeau de zor, despre profa lor de fizica, din cate am inteles. Dilema mea a aparut cand unul dintre cei doi povestea de zor despre p**a lui. Citez: "si profa asta, p**a mea, l-a scos la tabla in p**a mea si cred ca i-a dat 3 in p**a mea". Asadar probabil ca m-am inselat in ceea ce priveste subiectul discutiei, acesta fiind evident organul reproducator al unuia dintre interlocutori. Nu ii deranja ca tot vagonul se uita lung la ei, probabil simtindu-se mandri de limbajul foarte plastic pe care il posedau, sau mai rau, nerealizand ce le iese din gurile spurcate. Nu vreau sa dau nici in extrema moralitatii, nefiind nici eu usa de biserica in ceea ce priveste exprimarea orala, insa putina cenzura nu le-ar fi stricat ca deja ma zgariau pe timpane.
Al doilea subiect care consider ca merita pus in discutie se refera la un joc, foarte tare din punctul meu de vedere, pe care regret ca l-am descoperit abia ieri. Se numeste conquiztador si este menit sa ne testeza cultura generala; e foarte distractiv si foarte addictive. Vi-l recomand cu caldura tuturor.

Niciun comentariu: