Another box of Hotcorn

miercuri, 2 ianuarie 2008

Declaratiile anului 2007

Citeam presa online, cautand un subiect demn de a fi dezbatut. Am inceput cu ziarele de scandal (in speranta ca voi gasi ceva piperat si totusi cat mai putin vulgar), dar nu am gasit decat sani cu silicon care nu au voie sa zboare cu avionul. Am trecut la ziare mai respectate din punct de vedere al veridicitatii si al importantei articolelor si mi-a atras atentia sectiunea politica a ziarului Gandul. Aici, Liliana Ruse, facea inventarul celor mai demagogice si mai lipsite de sens declaratii ale anului trecut. Am inceput sa le citesc pe indelete si nu mi-am putut stapani un zambet ironic, simtindu-ma prins intr-una dintre comediile domnului Caragiale. Am selectat pentru voi cateva dintre cele mai elocvente cuvinte din articol. Sursa: Gandul.

Marian Vanghelie, de Dragobete: “Sărbătoarea trebuie sărbatorită. Cred că şi partidul nostru trebuie să schimbe un pic regulile. Şefii trebuie să vadă regulile care vor (sic!) şi oamenii în partid. Eu cred ca există unii prin politica şi se iubesc, dar nu ştiu dacă sunt politicieni”.

Gigi Becali, preşedinte PNG: “Cei care vor candida trebuie să fie buni creştini, dar, aşa ca o regulă nescrisă, trebuie sa aiba prezenţă fizică, pentru ca trebuie sa aratăm Europei ca românii sunt oameni frumoşi. Cei care sunt urâţi nu vor fi primiţi pe liste, trebuie sa fie dichisiţi”.

Mircea Mereuţă, senator liberal: „Cea mai elocventă modificare genetică este între cal şi măgar, rezultând catârul. Atunci catârul e dăunător mediului?“

Mircea Geoană, preşedintele PSD: “Roata democraţiei şi roata vieţii se învârt”.
„Dar şi partidul nostru trebuie să treacă Carpaţii, nu Munţii Carpaţi, ci acei munţi care separă românii de o viaţă decentă. Trebuie să trecem Carpaţii şi pentru cei care dau şpagă la doctor...”

Daniel Buhăiescu, primarul de Uricani, despre vizita preşedintelui Băsescu în Valea Jiului, la lucrările sistate ale drumului DN 66A: „Domnul preşedinte a venit ca un câine care îşi marchează teritoriul”
Teodor Meleşcanu, ministrul Apărării: „Avem foarte mulţi oameni talentaţi, inclusiv hackeri”.

C.V. Tudor, preşedintele PRM, despre discursul rostit de şeful statului în Parlament: „A fost o suită de bâlbâieli, cacofonii şi înjurături mascate (...) Băsescu nu are dreptul moral să deschidă gura decât la dentist”.

Mai multe gasiti aici. Lectura placuta.

Niciun comentariu: