Another box of Hotcorn

duminică, 20 ianuarie 2008

Soferi boi

Alta denumire mai potrivita nu exista pentru specimenele la care ma refer. Cu totii am intrat in contact cu ei, fie pe jos, fie la volan. Sunt acei zmei care dau 130 km/h prin oras, in orice conditii atmosferice, ca sa ne dovedeasca ce puternici sunt caii lor de sub capota, probabil ca sa compenseze lipsa in alte domenii (adica aveti scula mica zmeilor). Sunt handicapatii care dupa ce iti lovesc masina, coboara nervosi si incep sa se ia in gura cu tine, invocand legi inexistente si pretinzand ca tu esti vinovatul. Sunt manelistii care merg cu geamurile deschise oferindu-ne onoarea de a-l asculta pe Adi Minune bubuind in difuzoare. Si, cei mai enervanti sunt baietii aceia cu tupeu, care au mereu prioritate de smecher si se baga in fata coloanei la semafoare. Insa, in cazul acesta, vina apartine in mare parte papagalilor care le permit tupeistilor sa intre in fata lor, in loc sa stea bara la bara. Eu atata astept cand sunt in trafic; ma rog in fiecare zi sa apara un smecher langa mine care sa incerce sa imi ia fata si sa nu-l las de-al dracu'. Sa-l vad cum se chinuie sa intre in coloana inainte sa vina masinile din celalalt sens, sa-l aud claxonand disperat si uitandu-se urat la mine, iar in momentul acela de maxima intensitate, sa-i arat ranjind falnicul meu deget mijlociu. Ah, ce sentiment orgasmic ma petrece cand sunt pusi la punct oamenii astia; as plati sa vad cum si-o iau in bot si nu m-as plictisi niciodata.
Acum cateva zile rulam cu vreo 70 la ora pe podul de la intrarea in Bucuresti pe DN1 si un retardat notoriu, cu un 4x4 automat, desigur, vajaie pe langa mine cu 120 km/h cel putin. Ii fac cu farurile si imi vad de drum, incepand sa ma gandesc ce fel de haos poate crea un astfel de bou, daca face un accident. Evident ca de soarta lui mi se rupe, chiar imi doresc sa o pateasca grav de tot, insa ma gandesc ce chinuri poate provoca inconstientul unei persoane sau chiar familii nevinovate. Cate accidente se petrec din cauza vitezei, avand ca vinovati niste tampiti teribilisti? Foarte multe... prea multe... Fratilor, sunt moduri mult mai simple de a muri, care nu implica moartea altor oameni care n-au legatura cu setea voastra de viteza. Daca vreti viteza, uitati-va la Formula 1... retardati...

Niciun comentariu: