Another box of Hotcorn

miercuri, 23 ianuarie 2008

InterSport (Carrefour Baneasa)

Numele este scris gresit, ultimele 5 litere fiind amestecate. Noroc cu mine ca voi corecta eroarea de tipar. Denumirea corecta a magazinului este InterProst, eventual InterProstDa'ProstRauDeTot. Daca nu ati auzit de el, sunteti printre putinii fericiti, daca ati auzit de el dar nu i-ati trecut niciodata pragul, tot aveti cu ce va mandri. Pe mine insa m-a pus Necuratul sa imi caut o minge de baschet si adidasi in Carrefour. Puteam sa incep de la Nike, insa nesansa a facut ca InterProst sa fie mai aproape. Primul lucru pe care l-am observat, a fost lipsa aproape desavarsita a staffului; vreo trei tipe (nu erau blonde) puneau o jacheta pe un manechin (ca in bancurile alea gen "cati politisti sunt necesari ca sa..."; aici era "de cate tipe e nevoie pentru a imbraca un manechin"), iar un ametit se plimba dezorientat prin magazin de parca era prima data cand pasea in el. Ma duc la peretele cu adidasi, vad niste Reebok-uri care imi plac si ma uit in jur dupa vreun tolomac in galben. Nimic. Eu inteleg ca celor care lucreaza acolo, numai de munca nu le arde si stiu ca isi urasc slujba pe care probabil i-a obligat tacsu s-o presteze ca sa scape de curul lor lenes din casa; dar totusi, daca tot sustii ca ai un job, macar sa-l faci la un nivel acceptabil. Dupa ce ma duc eu sa caut un trantor, am norocul sa dau peste un crestat cu 6 cercei (cel putin atat am apucat sa numar). Ii zic ce numar port si se duce in spate sa vada daca mai au masura mea. Astept... 1 minut,2,5 minute. Boul nu se mai intoarce. Il zaresc in departare cum discuta cu una dintre tipele care inca mai "instalau" jacheta. Ma enervez si il fluier, iar papagalul (cuprins acum de simt civic si plin de mandrie si superioritate) imi spune "nu se fluiera in magazin", iar eu, fara sa ezit i-o intorc: "asa se striga vitele". Tace. Il intreb cine e seful lui si imi arata un alt canar, caruia ii explic, abtinandu-ma sa nu injur, cat de prost este serviciul si cat de impertinenti, incompetenti si probabil impotenti sunt angajatii. Da din cap precum o vita care aude dar nu pricepe nimic si imi dau seama ca vorbesc degeaba. Ma duc la mingiile de baschet, aleg una si il intreb pe "sefu" unde gasesc pompe. Imi spune ca la casa. O intreb pe tipa de la casa unde-s pompele; imi zice "pe partea asta" fara sa arate nimic. O intreb "care partea asta?" si imi spune "pe partea cu adidas" intorcandu-se catre alt client (un tigan cu pantofi cu cioc de rata). Arunc mingea in peretele cu adidasi si plec. Asadar, nu va duceti la InterProst Carrefour Baneasa, decat daca vreti sa vedeti cum este la emisiunea Boiling Points.
Dupa care, ma duc la Nike, unde surpriza: plin de angajati care chiar erau atenti la nevoile clientilor. Imi cumpar si adidasi si minge si uit partial de nervii de la InterProst.

Niciun comentariu: