Another box of Hotcorn

joi, 3 ianuarie 2008

Snow day

Azi m-am trezit destul de devreme, pe la 10:00, cu un sentiment ciudat ce prevestea o zi foarte ocupata. Am tras draperiile si cand am vazut albul de afara am stiut 2 lucruri: trebuie sa gasesc lopata si pe hotnews.ro cu siguranta voi gasi critici la adresa autoritatilor. Cand s-a oprit ninsoarea, dupa lungi cautari am descoperit ascunzatoarea ustensilelor de deszapezire si m-am apucat sa curat aleile din curte si iesirea din garaj. Obosit, dupa vreo ora, accesez cu nerabdare hotnews si fara mare surprindere constat ca previziunea mi s-a adeverit. Primele stiri sunau cam asa: "Haos in traficul din Bucuresti", "Centrul capitalei asteapta buldozere si lopeti cu nisip". "La zece dimineata, bulevardele care strabat miezul Capitalei erau necirculate, iar drumurile pline de nameti. Nicio masina de dezapeit si nicio lopata de nisip; sase firme din Bucuresti, responsabile cu dezapezirea au fost amendate; potrivit Biroului de Presa al Brigadei de Politie Rutiera Bucuresti, fiecare dintre societati a platit 10 milioane de lei vechi, amenda"
Si totusi, avertizarea cod galben, a fost lansata cu mult inainte de aceasta cadere de zapada. Se pare ca nu prea are importanta daca aflam cu 2 zile sau cu 2 minute inainte, rezultatul fiind acelasi: trafic inghetat, artere inzapezite si nervi.

3 comentarii:

Anonim spunea...

Ai atata dreptate :( tara asta este mizerabila :((

Anonim spunea...

mi-aduc aminte cand acum vreo cateva saptmani toata lumea il injura pe Chiliman ca a scos masinile de deszapezit in fata la toate marile bulevarde asteptand zapada care era anuntata de buletinele meteo dar aceasta nu a mai venit. ieri sectorul 1 era singurul in care se circula cat de cat normal. cine-l mai injura acum?

Anonim spunea...

Daca acum vreo luna, cand vorba lui Mircea Badea " a dat o flegma de zapada peste Bucuresti", nu s-au putut mobiliza cu aparatele de deszapezire, acum cand a dat mai mult de 3 fulgi, pauza totala.