Another box of Hotcorn

vineri, 18 ianuarie 2008

Cred ca sunt romanofob

Azi am avut o zi destul de "interesanta", intrand in contact de gradul IV cu mediocritatea si nepasarea iobagului (ca sa nu zic taranului) bucurestean. Prima intamplare a avut loc, evident, la metrou. Asteptam la linia Republica-Industriilor, cand deodata retinele mi-au fost zgariate de privelistea unui cetatean jegos (la propriu), un veritabil exponent al clasei mijlocii, cu inclinatii spre cea de jos. Era imbracat cu o jacheta bej din 1970 toamna, jerpelita si mancata nu numai de molii, ci de orice insecta autohtona; parul ii era lucios de murdarie amestecata cu gel ieftin si insufla o sila care te tinea la cel putin 3 metri distanta. Eu m-am riscat insa si m-am apropiat ca sa vad ce ziar lectura distinsul; mica mi-a fost mirarea sa constat prezenta eternului companion al romanului mediocru, tabloidul Libertatea. Simtindu-se superior si demn de a ocupa un loc pe scaun s-a asezat primul in fata usii, neasteptand sa iasa toti cei ce doreau sa paraseasca vagonul si impingandu-se ca jivina. L-am urmarit cu dezgust pana cand s-a asezat, emanand mandrie vis-a-vis de freza lui sexoasa de gigolo italian si m-am departat.
Norocul mi-a "suras" si la iesirea din metrou am fost binecuvantat cu inca o experienta de viata. Un papagal plictisit sau suparat pe existenta lui inutila m-a depasit in graba si s-a bagat in fata mea prin prostiile alea rotitoare, lovindu-le cu atata sete si ura, incat am zis ca vroia sa-mi rupa picioarele. Am strigat la el sa o lase mai usor ca nu e metrou mamicii lui, dar avea castile pe urechi.

Niciun comentariu: